Sociální sítě

Vytvoříme pro vaše profily na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a na dalších sociálních sítích kvalitní obsah a přeměníme je na efektivní kanál.



Poptat nezávaznou kalkulaci
Sociální sítě
Se správou sociálních sítí pomáháme mj. následujícím firmám:
ComSource
Billigence
Zlatnictví Salaba
Chefshop

Co vám spolupráce
s Online Makers přinese?

Věrné publikum na sociálních sítích

Vhodnými příspěvky a komunikací podtrhneme vnímání vaší značky a získáme sledující, které vhodnou strategií změníme na platící zákazníky.

Strategii vycházející z dat

Vytvoření úspěšné strategie předchází podrobný audit. Rozhodujeme se na základě získaných dat – nikoliv předpokladů.

Více času na podnikání a rozvoj firmy

Každý měsíc vám vymýšlením témat, tvorbou a publikací příspěvků, správou reklamy a vyhodnocováním ušetříme desítky hodin.

Konec stresu s hledáním správné agentury

Máme skvělé výsledky a perfektně rozumíme aplikacím pro správu účtů na předních sociálních sítích. Našim klientům zvyšujeme zisk a posilujeme jejich značku.

Jak fungujeme?

1

Úvodní schůzka

Probereme, čím se zabýváte, jaká je přidaná hodnota vaší nabídky a co si od spolupráce slibujete. Zhodnotíme také postupy vašich konkurentů na sociálních sítích. Na základě toho pak určíme, jakých cílů je reálné dosáhnout.

2

Audit a analýza klíčových slov

Určíme sociální sítě, na kterých se vaši potenciální zákazníci pohybují – a pokud už je využíváte, ověříme, nakolik dosavadní reklamy plní stanovené cíle. Podíváme se na charakteristiku vašich fanoušků a určíme, které příspěvky mají největší ohlas.

Pokud některé sociální sítě ještě nevyužíváte, založíme vám na nich profily. Ty jsou přitom vždy vaším majetkem. Na základě auditu navrhneme komunikační strategii: určíme vhodný tón komunikace, připravíme obsahový plán a naplánujeme reklamní kampaně.

3

Publikace příspěvků
a propagace

Reakci na příspěvky i výsledky reklam průběžně vyhodnocujeme. Každý měsíc s vámi projdeme přehledný report, ze kterého snadno zjistíte dosah jednotlivých příspěvků i finanční návratnost propagovaných postů.

V případě potřeby zavádíme změny – v cílení propagace, jejím rozsahu nebo výběru vhodných témat.