Grafická identita

Vytvoříme pro vaši značku vizuál, který vás odliší od konkurence, podpoří vaši důvěryhodnost a propojí vás s novými zákazníky.



Poptat nezávaznou kalkulaci
Grafická identita

Co vám spolupráce
s Online Makers přinese?

Jednotný vizuální styl

Pro perfektní první dojem a pro přesvědčivější marketingovou komunikaci vaší značky k zákazníkům i dovnitř firmy.

Jasné odlišení od konkurence

S přehlednou, srozumitelnou a jednotnou grafikou máte napůl vyhráno – pro potenciální klienty se vaše značka stane synonymem oboru, ve kterém působíte.

Vyšší poptávku i obrat

Profesionální vizuál zvýší zájem o vaše zboží i služby. Novou grafickou identitu podpoříme cílenými kampaněmi pro zvýšení obratu.

Konec stresu s hledáním správné agentury

Pod jednou střechou u nás najdete experty na grafickou identitu, vývoj webů i online marketing. Za naši práci hovoří skvělé výsledky a doporučení našich klientů.

Jak fungujeme?

1

Úvodní schůzka

Probereme vaše obchodní záměry i oblast, které se věnujete, zeptáme se na vaše zákazníky a konkurenční výhody vaší nabídky. Zajímat nás bude i směr, kterým se chcete ve své nové vizuální identitě vydat.

2

Zpracování moodboardu

Společně vytvoříme moodboard – „nástěnku nálad“, pomocí které definujeme atmosféru, barvy a typografii nové grafické identity. Pomocí uživatelského výzkumu zjistíme, zda daný styl vyvolává emoce, které mají z vaší webové prezentace vyzařovat – a případně moodboard upravíme.

3

Tvorba grafiky a nasazení na web

Podle moodboardu definujeme principy vaší nové vizuální identity v grafickém manuálu a pustíme se do grafiky pro váš web. Při návrhu bereme v potaz nejen estetickou, ale i funkční stránku, aby vaše online prezentace plnila stanovené cíle a pomohla vám zvýšit obrat.

Po schválení kodér grafiku nasadí a web důkladně otestuje. V ostrém provozu vás tak nic nepřekvapí.

4

Online propagace

K propagaci webu s upravenou grafikou vám doporučíme vhodné marketingové kanály a společně stanovíme reálné cíle. Na vybraných platformách vám založíme účty – ty přitom vždy zůstávají vaším majetkem.

Jednotlivé reklamy připravíme, spustíme, začneme vyhodnocovat jejich efektivitu a průběžně je (i s pomocí umělé inteligence) vylepšovat, aby vám přinášely co nejvyšší zisk. Naše optimalizace nikdy nekončí.