B2B marketing

B2B marketing

B2B marketing


Růst společnosti a vyšší tržby nepřichází náhodou. V pozadí úspěchu stojí dobrý produkt a promyšlená marketingová strategie. Máte oboje?

B2B marketing přiláká relevantní klienty, zvýší poptávku po vašich službách a promění vaši značku v oborovou autoritu. Vypracujeme pro vaši firmu strategii, provedeme vás jejím vznikem a navržené kroky zrealizujeme.

Jste lepší než vaše konkurence: poskytujete skvělé služby, zaměstnáváte odborníky s dlouholetou praxí, ale poptávky skoro nepřicházejí – nebo nechodí žádné.

Kde je chyba?

Možná o vás potenciální zákazníci vůbec nevědí. Neví, že jejich potřeby dovedete efektivně vyřešit. Abyste na trhu uspěli, potřebujete svou značku zviditelnit a získat si důvěru budoucích zákazníků. Potřebujete správně nastavený inbound marketing.

Nejde jen o firmy s nízkým počtem poptávek. Dobře postavená strategie dokáže pomoci i firmám, které si vedou dobře – a nevědí, že by jejich výsledky mohly být ještě lepší.
Svěřte řízení svého inbound marketingu nám. Máme bohaté zkušenosti – kvalitním obsahem upevníme vaši pozici na trhu a přilákáme potenciální zákazníky.

B2B marketingu dobře rozumíme


vygenerovaných leadů předaných obchodnímu oddělení

uspořádaných eventů se 180 účastníky

úspěšně uzavřených obchodů


Co vám marketingová strategie přinese?


Důvěru klientů i obchodních partnerů, povědomí o vaší značce – a více poptávek.

Zhodnotíme efektivitu vašich dosavadních marketingových aktivit ve vztahu ke stanoveným cílům společnosti.

Zjistíme, zda je možné dosáhnout vámi určených obchodních cílů a prozradíme, jak se k nim dobrat.

Určíme nákupní chování potenciálních zákazníků a využijeme jej k produkci obsahu, který aktivně podpoří prodej vašich služeb.

Vybereme vhodné sociální sítě a další marketingové kanály a určíme, jak  vytvořený obsah propagovat.


Získáme vám klienty – pomocí obsahu


Pro potenciální zákazníky připravíme texty a videa, která je zaujmou, vyřeší jejich potřeby a pomohou jim s rozšířením znalostí. Při tvorbě obsahu vycházíme z nákupního chování vašich klientů; víme, zda a kdy sáhnout po ebooku, videonávodu nebo třeba blogovém postu.


Při plánování a tvorbě využíváme rozšířený marketingový koncept STDC (See, Think, Do, Care), který dělí chování potenciálních klientů na webu do tzv. nákupních fází.


Přečtete si: Co je SEE THINK DO CARE?


Dokážeme vyhodnotit vliv daného obsahu na plnění stanovených cílů a umíme zjistit, jaký obsah konkrétní uživatele zajímá. Dle toho mu pošleme další články, video, obchodní nabídku – nebo pozvánku na event, kde uživatele s kvalitou svých služeb seznámíte z očí do očí.


Online nástroje


Video, nebo text? Vytvoříme obsah, který vaše klienty zaujme:


Web

Vytvoříme pro váš web přesvědčivý text, se kterým se uživatel ztotožní a přiměje jej k nákupu.


Video/webinář

Vytvoříme videoobsah, který v uživatelích vyvolá emoce a dostane vaše sdělení do jejich podvědomí.

Blog

Napíšeme vám články, které vaši společnost ukáží jako oborové experty a zvýší vaši autoritu.


Posty na sociální sítě

Napíšeme chytlavé příspěvky, které uživatele přimějí k prokliku na nový článek nebo video.

Ebook

Vytvoříme s vámi ebook, který vaše uživatele vzdělá, pomůže jim a přesvědčí je k odběru newsletteru.


Infografika

Vytvořením infografiky uživatelům jednoduše vysvětlíme složité aspekty vašich služeb.


Živé události


Online aktivity podpoříme živými akcemi. Připravíme event pro prezentaci vašich služeb, školení pro uživatele vašeho zboží – nebo třeba business breakfast.


O akci se postaráme od A do Z. Zajistíme ozvučení, projektor a další technické vybavení, zamluvíme prostory i catering.


Své potenciální klienty budete mít na dosah ruky. Uděláme vše pro to, abyste se mohli soustředit na svou prezentaci a uzavření obchodu.

Event


Školení

Seminář


Business breakfast


Jak spuštění B2B kampaně probíhá?



1/ Plánujeme


Na osobní konzultaci si ujasníme vaše cíle a záměry; zeptáme se na chování vašich klientů při nákupu, budeme se zajímat o jejich problémy a potřeby. Vyzpovídáme každého, kdo se zákazníky přichází do styku – zákaznickou podporu, obchodní zástupce a další zaměstnance.


Podíváme se na vaši konkurenci a odhadneme, které marketingové postupy jí fungují a jakým obsahem lákají zákazníky. Nakonec určíme cíle pro nejbližší období, připravíme marketingový plán a pustíme se do jeho realizace.





2/ Tvoříme a zajišťujeme


Vytvoříme obsah, se kterým se vaši zákazníci ztotožní: provedeme rešerši, psané materiály podrobíme důkladné revizi, reklamní videa sestříháme a doplníme o zvukovou stopu.


Zajistíme místo pro konání vaší akce, objednáme catering a připravíme techniku: ozvučení, projektor i mikrofony. Náš tým profesionálů vystoupení zaznamená a materiál sestříhá a upraví.



3/ Měříme a vyhodnocujeme


Dohlížíme na celý průběh kampaně: sledujeme návštěvnost webu, zhlédnutí videí, čtenost článků i úspěšnost propagovaných akcí – a hodnotíme jejich vliv na dosažení stanovených cílů.


Za naši práci mluví spokojení zákazníci

Stejně jako u firmy svetzarovek.eu jsme naši spolupráci zahájili na doporučení a mimo hlavní sezónu. Po úvodním nastavení a následné pravidelné optimalizaci se podařilo navýšit náš obrat. To bylo zřejmé nejen v tu chvíli, ale i v porovnání stejného období v předchozích letech. Nyní od Online Makers očekáváme, že se budou čísla ještě více zlepšovat.

Václav Pevný Jednatel VP Centrum

OnlineMakers nejsou běžnou marketingovou firmou. Ceníme si individuálního a lidského přístupu, díky kterému jsme schopni zlepšovat se nejen v komerci jako takové, ale také v řízení a směrování celé firmy.

Tomáš Douda Ecommerce manager SkiAndBike

Billigence

Lenka Hankovcová Analytics Manager Billigence

Spolupráci jsme začali na doporučení našeho IT technika. Cíl: zvýšit obraty v hlavní sezóně. Začali jsme se 4 měsíčním předstihem v mrtvém – dokonce mohu říci i pro firmu ztrátovém období. Měli jsme z toho trochu obavy, ale riskli jsme to. I v tomto období se nám podařilo dostat do kladných čísel. Nyní jsme v…

Petr Pevný Jednatel Svět žárovek

Pro plánované rozšíření našeho nástroje, který zajišťuje ochranu proti DDoS útokům,  na zahraniční trh jsme potřebovali agenturu, která se umí pohybovat mimo hranice ČR. Online Makers pro nás vytvořili analýzu konkurenčního prostředí v zemích EU a vytvořili marketingovou strategii. Nyní dokončujeme náš nástroj a díky Online Makers víme jak postupovat dál. Tým z OM rozhodně…

Aleš Lednej Jednatel FlowGuard

Po navázání spolupráce s Online Makers jsme byli svědky prodejního růstu v našem odvětví. Rozšířili jsme se do zemí EU a plánujeme další. Pomáhají nám najít místa, kde bychom měli společně zabrat a dosahovat co nejlepších výsledků. To nám dává chuť do další společné spolupráce.

Jan Stehlík Jednatel Shop-hockey

Dlouho se náš eshop specializoval na prodej motorových olejů. Díky spolupráci s klukama z OM jsme prodeje navýšili, ale stále to nebylo ono. Miroslav Ullman se svým týmem provedli analýzu trhu a doporučili nám prodej rozšířit o náhradní díly k autům a povedlo se. Díky Online Makers rostou naše tržby i zisk. Spolupráci si nemůžeme…

Kateřina Lednejová Jednatelka iOlej

Online Makers mají v našem eshopu na starost placenou formu online marketingu. Především PPC reklamu a správu našeho zboží na cenových porovnávačích. OM svému oboru rozumí a díky jejich zapojení nám roste zisk.

Tereza Topolová eCommerce Manger Care4car

S Online Makers spolupracujeme od září 2017. Zajišťují pro nás Inbound marketing a PPC reklamu – spolupracují na přípravě webinářů a točí videa. Zajišťují i tvorbu nového webu a vytváří ve spolupráci s našimi techniky také články na web. Strategie a postup agentury nám dává nejen smysl, ale i výsledky.

Aleš Lednej Jednatel ComSource

S Online Makers jsme začínali na správě PPC reklam. Jejich odbornost se velice rychle projevila nárůstem obratu: každá koruna, kterou jsme prostřednictvím Online Makers do propagace vložili, se nám vrátila 50krát. Výborné výsledky přinesla i jejich emailingová strategie. Na rozdíl od mnoha jiných agentur nám Miroslav Ullman se svým týmem zisk opravdu přinášejí.

Tomáš Martinec Jednatel Martinec.cz

Naplánujme si schůzku…




…ve vaší oblíbené kavárně či restauraci, u nás v kanceláři nebo ve vaší firmě. Probereme vaše představy a obchodní cíle – a prozradíme, jak zlepšení pozice vašeho webu ve výsledcích vyhledávání pomůže vašemu byznysu.

Zadejte do formuláře své jméno, email a telefonní číslo. Obratem se vám ozveme a vše domluvíme. Těšíme se na setkání!