B2C/B2B klient

Diana-company.cz

B2C/B2B případová studie

Zavedené rodinné firmě Diana Company jsme chytrým výkonnostním marketingem zvýšili během necelých 3 let spolupráce obrat o 87 %. Díky dosaženému zisku mohla společnost už po roce své aktivity rozšířit na Slovensko, kde se dál úspěšné rozvíjí.

Diana Company se od roku 1993 zabývá – pod značkou Diana svět oříšků – dovozem a prodejem sušeného ovoce a ořechů. Kromě e-shopu disponuje i vlastní sítí prodejen v Praze. V rámci velkoobchodu dodává zboží také do partnerských prodejen.

  + 87 %
  obrat
case study


Výchozí situace

Diana Company oslovila naši agenturu v roce 2020 s poptávkou po správě online marketingu pro český trh. Klient si mj. přál, aby podíl nákladů k obratu (PNO) nepřesáhl 20 % a aby pravidelný meziroční nárůst hrubého obratu neklesl pod 20 %.

Naše řešení

Spolupráci jsme vykopli analýzou historických dat klienta a potenciálu online marketingu v segmentu oříšků a sušeného ovoce. Klientovi jsme poté předložili marketingovou strategii a předpokládanou návratnost investic do reklamy.

Následovalo spuštění PPC reklamy ve vyhledávačích (Google a Seznam) a produktových kampaní ve zbožových srovnávačích (Heureka a Zboží.cz). Tato propagace začala už po pár dnech generovat ziskové objednávky.

Výsledky spolupráce

Po třech letech spolupráce držíme průměrné PNO pod 20 % a průměrný meziroční růst se pohybuje okolo 35 %. Současně pravidelnou optimalizaci kampaní dlouhodobě snižujeme náklady na reklamu.

Za necelé tři roky aktivní spolupráce narostl celkový obrat Diana Company o 87 %. Díky skvělým výsledkům navíc firma expandovala v roce 2021 na Slovensko, kde své aktivity úspěšné rozvíjí.

období meziroční růst obratu poměr nákladů k obratu
rok 2021 46,2 % < 20 %
rok 2022 27,9 % < 20 %
průměr 37,1 % < 20 %

„V agentuře Online Makers jsme našli silného partnera, který nám pomohl začít s výkonnostním marketingem a neustále jej posouvá na novou úroveň. Tým pod vedením pana Ullmana má navíc také strategický přesah. Vřele proto doporučuji jejich služby jakékoliv firmě, která nechce ustrnout na místě.”

Robert Shaya, jednatel Diana Company s.r.o.